Lovsången – ett vapen

Under svårare perioder i livet kan det vara lätt att tappa modet, hoppet och glädjen. Kanske är denna period en sådan för dig? Du kanske sitter i karantän och inte har kunnat träffa din familj på länge, du kanske har förlorat ditt arbete och oroar dig för framtiden? Det finns tusen olika röster som försöker ta anspråk på din uppmärksamhet och det kan vara svårt att veta

Böneskola online – från Gå Ut Mission

Nu är det många som sitter hemma i karantän eller självvald isolering. Kanske frågar du dig vad du ska göra med all tid du plötsligt förfogar över? Vi vill bjuda in dig att inspireras till ett av de mest konstruktiva saker du kan göra faktiskt precis var du än befinner dig. I Böneskola online delar Jonas Andersson,

Att strömma sin gudstjänst online

I dessa coronakris-tider är det många som börjar fundera på att sända sina gudstjänster på nätet. Men hur gör man? Vad behöver man? Vad kostar det? Är det svårt? Här vill vi sammanställa en enkel guide för att börja sända sina gudstjänster på nätet.

Den här guiden riktar sig till de församlingar som snabbt vill komma igång med att sända utan att lägga ner alldeles för mycket pengar. Det är inte en guide till hur man gör de proffsigaste tv-sändningarna, utan istället en enkel förklaring till hur ni kan använda vad ni kanske redan har för att komma igång med att sända era gudstjänster till de församlingsmedlemmar som kanske inte kan komma till kyrkan just nu. …

Se Vision Sverige på Apple TV

Svenskt Missionsfält

Sverige är redo för skört! Vision Sverige predikar evangeliet om Jesus Kristus dygnet runt genom TV och sociala medier!

Radio Vision Sverige

Kanalen med de goda nyheterna!

LIVE MED – MARCO STRÖMBERG

LIVE MED – MARCO STRÖMBERG

Måndagen den 30 januari, onsdagen och torsdagen den 1-2 februari kommer vi att få höra vittnesbörd om hur Focus Business School förvandlar liv på olika platser i världen.

read more
LIVE MED KG LARSSON

LIVE MED KG LARSSON

Äntligen är det dags igen med besök av vår mycket uppskattade gäst K-G Larsson. Den 11-12 januari kommer Larsson att vara med på Sverige LIVE med programledare Zoran Kovacevic för att diskutera Guds Ord.

read more
NYHETSBREV – Dec 2022

NYHETSBREV – Dec 2022

God Jul till all våra trogna tittare och partners.Vilket år vi har haft! Under 2022 har Vision Sverige upplevt mer tillväxt än någonsin! På grund av Guds nåd och era gåvor, når vi Sverige med Evangeliet genom vår medieplattform.

read more

Du kan se våra program och tv-sändningar på vår streamingtjänst TV Vision. Du hittar den på webben Android, iOS och AppleTV.

iOS och AppleTV

Android

Vill du ha förbön?

Skicka ditt böneämne direkt till TV-studion

Ring

+46 08 677 76 76

3 + 3 =

Jag är nybliven Kristen, jag vill tacka mina fina vänner i Höganäs församling och visions Tv, Tack vara allt ni gör för mig och i min Tro med Gud så har jag lyckas skrapa ihop 2v drogfrihet Jag ber varje kväll att jag ska få träffa Carl Gustav Severin Gud är od all kärlek till Er, nu börjar Väckelsen i Sverige Halleluja

Ni gör mycket bra. Såg hela konferensen från Piteå i somras. Då stöttade jag med motsvarande kollekt som jag hade gett om jag varit på plats. Önskar jag kunde stötta er kanal mer. För ni gör så mycket bra.

Ja det har varit underbart att lyssna till alla olika livsberättelser. Fantastiskt att upptäcka så många kristna runt vårt land som brinner för Jesus. Tycker om bredden, enkelheten och transparensen i samtalen. Lärt mig mycket. Blivit uppmuntrad och välsignad. Tack. Fortsätt att vara breda.

Guds handlande i vårt land samt människors frälsning är fokuset hos Vision Sverige. Kanalen har både en profetisk och evangeliserande funktion förmedlat i ett fräscht, rakt och tydligt utsnitt som vi tackar Gud för!

Rickard Lundgren

Jag är så tacksam för Vision Sveriges sändningar! Med en varm blandning av
trosstärkande undervisning och utmanande vittnesbörd från så många olika gäster, som passar alla åldrar och i alla sammanhang, så brukar jag uppmuntra min församling att följa sändningarna och rekomenderar alla att följa denna viktiga kristna TV-kanal.

Mikael Hansson

ag är tacksam för Vision Sverige. Den kanalen är viktig i arbetet att nå svenska hem med evangeliet om Jesus”

Christer Roshamn

Kontakt

Phone Sweden | +46 08 677 76 76

Phone Norway | +47 400 38 200

Email | mail@visionsverige.com